Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, July 6

yes YOU!!

ye.. saya menyukaimu..
ye.. saya mengasihanimu..
ye.. saya menyanyangimu..
ye.. saya akan merinduimu..

kalu boleh.. saya nak khabarkan..
betapa saya menghargai..
betapa saya kasih..
betapa saya sayang...
persahabatan kita...

tapi.. semua itu kaku..
ternokhtah di hujung lidah..
aku tak mampu..

tembok ego..
terlalu kukuh untuk diruntuhkan..
aku tak mampu luah..
rasa kasih ini..
rasa sayang ini...
ku biar sepi..
menjadi rahsia di hati ini...

tapi ku pasti..
kau pasti memahami...


yer awak!!
awak yang saya sayang..
tolong jangan berubah jadi..
power rangers ke..
ultraman cosmos ke..
or apa2 la.. (ilmu ke"kartunan" ni.. ko expert.. =) )

saya sayang awak...
yes.. and i always DO!!

No comments: