Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, January 27

Jangan bangga sangat izat!

terduduk aku,,
dikala melihat itu..
aku hanya percaya satu..
yang aku mampu..
tapi terkadang,, diuji begitu..
aku malu..
kerna, tak pernah ku endah dulu..
bahawa, apa yang dimimpi, tak macam tu..
pilu.. pilu..
resah dihati, siapa yang tahu,,
harihari menunggu waktu..
tatkala ku lupa pada yang Satu..
lalu ujian mendatang, mengujiku..
nyata aku lupa, siapa penciptaku..
aku berpaling, dikala batu menuju..
meragui kasih, yang didamba itu..

Ampunkan aku ya Tuhanku..
aku malu padamu..
sungguh aku tak tipu..
kenapa kau uji hati yang baru..
tergoyah kaku... setiap pasakku..

ampunkan aku, tuhan yang satu..
dikala begitu..
baru ku tahu..
baru ku tahu apa dayaku..
yang tak mungkin mampu..
dan tak pernah mampu...
melawan takdirMu...





ps: dapat kurang dr 1/2 for final!!!!!!!



No comments: