Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday, November 25

bila takde orang yang sesuai lagi untuk aku

sunyi betul dok bilik sorang2.. macam tak tahu apa benda nak buat..
life seminggu.. sak!!
pagi2.. pergi hospital... tghhari balik.. tido...
itu jerla... yg dibuat seminggu ni..
sakit kot ko buat aku...

aku tak sangka plak, tangan yang selalu memimpin.. 
tinggalkan aku begitu saja...
suara yang selalu memujuk...
mengendahkan aku, sekelip mata....
bahu itu yang sama memikul...
membuang segala rasa...
dengan tiba-tiba..
aku takde saper2..

aku selalu harapkan..
yang satu hari nanti.. ada bahgia yang sebenar untuk aku..
hidup, takde teman.. takda kawan,
buat mata aku tak sudah ngn air mata..
buat dada ni, sesak tak terkata..
buat hati ni, mati tanpa rasa...

kau biarkan aku..
dikala aku perlukan kau..
kau menangkan orang...
yang tak tentu dibuat untuk kau...
kau buang aku..
kerana chenta kau..
yer.. aku...
aku yang kau tolak.... ditolak2 kesana sini...
hanya untuk kau...

bila ada yang melantang suara...
kadang2...
aku rasa.....
kau tak terpikir pun..
apa hak aku..
apa pengorbanan aku...
aa aku dh buat...
tp? dalam kepala kau?
chenta lebih hebat.... aku kau tolak tepi... menangis sendiri...

esok akan pulang...
aku akan mendakap ibu lagi..
yer.. kawanku yang hakiki.....
yang selalu ada, biarkan aku biar sepi...
ati akan pulang bu.... esok!!!

No comments: