Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, September 14

sakit otak

kalau boleh..
aku nak undurkan masa..
kalau boleh..
aku tak nak kenal ko..
kalau boleh..
aku tak nak tahu pasal ko..
kalau boleh..
aku nak buang segala rasa..
kalau boleh..
aku tak nak berkongsi hati..
kalau boleh..
aku tak nak sayang..
kalau boleh..
aku tak nak kasih..
kalau boleh..
aku tak nak bergantung..
kalau..
kalau..
kalau.....
aku boleh buang ko dari hidup aku..
aku akan........
sebab mengenali ko..
hanya mengajar aku..
erti sakit..
pedih..
benci..
kecewa..
derita....

ye...
aku sayang orang yang tak menghargai aku..
seperti aku menghargai dia..
ye..
aku sayang orang yang tak kenang budi..
membunag aku sekelip mata..
ye..
aku kasih orang yang salah..
sebab.. semuanya.... sampah...

aku mengonggong..
menyalak..
menjerit..
tapi siapa dengar?
mcam @W%&&*(&*(

bodohnya aku..
bodohnya aku..
bodohnya aku..
bodohnya...
bodohnyaa


No comments: